Здравейте колеги! Нов съм в форума и от скоро, около 3,4 месеца имам алфа 159, 1.9 GTDm. Всичко беше перфектно докато не счупих турбо на морето и се наложи да го сменям с втора употреба в Бургас. Малко след смяната колата започна да губи масло, може би 50,100 грама на 1000 км. Когато я отвориха да и махат вихровите клапи се оказа, че 2 ги нямаше, една беше паднала в колектора и една си беше на мястото, отстраниха ги, но не отварях двигателя за да гледам за нещо в цилиндрите защото колата работи като часовник а според майстора тези 2 клапи са паднали мн отдавна защото имало мн нагар. Та въпросът ми е, кое от двете ви се струва причина за загубата на масло? Колата е на 220 000 от Швейцария 2008 година. Благодаря ви предварително!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бяга масълце
Collapse
X
-
Може причината да е във турбото втора употреба. Но 50/100 грама на 1000км за дърта турбо кола си в съвсем в нормите според мен'05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6
-
Бардал е чудесно масло, така че не мисля, че е конкретно от него. Преди хубаво не е харчела масло, но пак казвам втора употреба турбото може да има дребни луфтове или ти много да даваш зор на колата. Така или иначе 100гр./ 1000км е смешно малко. Колега, карай си колата докато те радва. Моята 159ка не ме радваше и я продадох'05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6
Comment
-
Първоначално публикувано от Doctora88 Покажи съобщениеЗдравейте колеги! Нов съм в форума и от скоро, около 3,4 месеца имам алфа 159, 1.9 GTDm. Всичко беше перфектно докато не счупих турбо на морето и се наложи да го сменям с втора употреба в Бургас. Малко след смяната колата започна да губи масло, може би 50,100 грама на 1000 км. Когато я отвориха да и махат вихровите клапи се оказа, че 2 ги нямаше, една беше паднала в колектора и една си беше на мястото, отстраниха ги, но не отварях двигателя за да гледам за нещо в цилиндрите защото колата работи като часовник а според майстора тези 2 клапи са паднали мн отдавна защото имало мн нагар. Та въпросът ми е, кое от двете ви се струва причина за загубата на масло? Колата е на 220 000 от Швейцария 2008 година. Благодаря ви предварително!
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеПреди малко писах, че вчера се рових в ингилизкия юзър мануал. За нормален дават разход на масло до 400 мл/1000 км, като уточняват, че зависи от стила на шофиране и терена!))
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеТова, ако е нормално, то аз трябва да съм ненормален да си купя такава кола....))
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Не знам... моята ми хабеше масълцето когато е настъпвах предимно извънградско ... на 10к км към 600 700гр доливах,сега е вкарах в бокса и се оказа,че в кулера има дооста масълце от турбината,свалихме е пратихме е за ремонт и ще видим как ще е след ремонта....
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНа VW e 700 na 1000km
Ако погледна тези данни който давате...то излиза, че доливате повече литри масло, за 10....хил.....колкото при самата смяна..........а какво да кажат в белите държави дет сменят маслото м/у 15..хил...и 30...хил...км
п.п....излиза, че в повечето случай четете неверни неща......мотора ако е що годе в ред, няма начин да има такъв разход на масло, който обявявате...По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАй стига бе....за мен това са неверни данни.....сменям маслото на 10 или 15 хиляди в зависимост.......карам и бензин и дизел....при дизела почти не доливам....при бензина макс литър за тези километри.....говоря за над 10 годишни коли......
Ако погледна тези данни който давате...то излиза, че доливате повече литри масло, за 10....хил.....колкото при самата смяна..........а какво да кажат в белите държави дет сменят маслото м/у 15..хил...и 30...хил...км
п.п....излиза, че в повечето случай четете неверни неща......мотора ако е що годе в ред, няма начин да има такъв разход на масло, който обявявате...
Свикнал си на италианки.
Само те нямат апетит към маслотоНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Love Italian cars Покажи съобщениеМисля, че колегата е изпуснал една нула. Няма такава кола, за която да е нормален разход 4 литра на 10 хил км! Това са абсолютни небивалици.
Max engine oil consumption is usually
400 grams every 1000 km.
When the car is new, the engine needs
to run in, therefore the engine oil consumption
can only be considered stabilised
after the first 5000 - 6000 km.
Tова го пише на 233 страница в Owner manualAlfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от vessy007 Покажи съобщениеEngine oil consumption
Max engine oil consumption is usually
400 grams every 1000 km.
When the car is new, the engine needs
to run in, therefore the engine oil consumption
can only be considered stabilised
after the first 5000 - 6000 km.
Tова го пише на 233 страница в Owner manualПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
Comment